724 792 080
Zákaznická podpora: Po–Ne 7:30–19:00

Zdravě osvětlený blog

Nejčastější dotazy k produktům SUN@Home

Kategorie: Návody a pomoc

Datum zveřejnění: 7.11.2022

Doba čtení

Svítidla SUN@Home od společnosti Ledvance splňují požadavky i toho nejnáročnějšího zákazníka. Tato plnospektrální svítidla téměř identicky simulují záření slunečních paprsků, díky čemuž mají na lidské tělo i mysl řadu pozitivních dopadů. Aplikace LEDVANCE SMART+ Wifi pak umožňuje měnit teplotu barvy světla i intenzitu osvětlení v průběhu dne. Ačkoli je aplikace velmi intuitivní, může se stát, že narazíte na nějaký zádrhel. Pojďte se s námi podívat na řešení těch nejčastějších problémů, se kterými se můžete setkat.

V článku se dozvíte:

  • Jak spárovat nový produkt?
  • Nové zařízení není rozpoznáno nebo bliká
  • Co dělat, když zařízení v síti nedrží nastavení?
  • Musí být svítidlo připojené k Wi-Fi, aby fungovala funkce probouzení světlem?

Jak spárovat nový produkt? 

Přidání nového produktu do vaší sítě je možné provést třemi způsoby:

1) Automatické rozpoznání nového zařízení – žárovka nebo svítidlo se po připojení k elektrické síti samo rozbliká. V aplikaci se objeví bílá lišta s nově rozpoznaným zařízením. Kliknutím na tlačítko Go to Add spustíte proces přidání zařízení. V následujícím kroku zadáte údaje o vaší Wi-Fi síti, potvrdíte tlačítkem Další a v seznamu nalezených zařízení kliknete vpravo na tlačítko +.

2) Funkce Auto Scan – v případě, že neuvidíte automatickou nabídku nově rozpoznaného zařízení, klikněte na tlačítko + v pravém horním rohu na kartě Můj domov. Poté vyberte funkci Auto Scan. Opět zadejte údaje o vaší Wi-Fi síti, potvrďte a počkejte, dokud proces skenování a přidávání zařízení neskončí. Touto cestou budou instalována všechna nová zařízení v dosahu sítě najednou.

3) Manuální instalace – pokud vaše svítidlo nebliká nebo nefunguje některý z předchozích postupů, můžete jej přidat ručně. Opět klikněte na tlačítko + v pravém horním rohu na kartě Můj domov. Nyní zvolte Přidat ručně a vyberte typ zařízení, které přidáváte. V našem případě Lighting. Zadejte údaje o vaší Wi-Fi síti. Poté budete vyzváni k resetování přidávaného zařízení. Dle návodu 5x (z naší zkušenosti i vícekrát) rychle vypněte a zapněte napájení zařízení. U lampiček (například světelného budíku Moodlight) nepoužívejte ovládací tlačítko na těle lampičky, ale vypojujte a zapojujte svítidlo ze zásuvky. Nemusí se to povést napoprvé, proto nezoufejte a zkuste to znovu. Jakmile se zařízení rozbliká, potvrďte blikání zaškrtnutím Confirm indicator rapidly blink a tlačítkem Další. Nyní probíhá skenování dostupných zařízení a jejich přidání do sítě.

Nové zařízení není rozpoznáno nebo bliká

V tomto případě může jít o slabý signál Wi-Fi sítě. Sílu Wi-Fi signálu lze jednoduše změřit pomocí smartphonu, například aplikací WifiAnalyzer. Pomoci může i pouhé posunutí routeru v rámci vaší domácnosti, aby byl k zařízení blíž a signál se tak zesílil.

Co dělat, když zařízení v síti nedrží nastavení?

Opět může jít o problém se signálem Wi-Fi sítě. Druhým důvodem může být, že je potřeba provést aktualizaci firmwaru zařízení. To učiníte následovně. Nejprve si v aplikaci otevřete konkrétní zařízení. Aktualizace vám pak může být nabídnuta sama a stačí jen potvrdit tlačítkem Aktualizujte nyní. Pokud tomu tak není, klikněte na ikonku tužky v pravém horním rohu obrazovky. Uvidíte informace o zařízení, v seznamu sjeďte dolů a vyberte položku Zkontrolujte aktualizaci firmwaru. Zde můžete najít dostupnou aktualizaci, pokud již není instalována a povolit automatické stahování aktualizací.

Musí být produkt z řady Ledvance Sun@Home připojený k Wi-Fi, aby fungovala funkce probouzení světlem?

Funkce postupného a plynulého rozsvěcení svítidla, které vás bude nenásilně budit funguje i v případě výpadku internetu. Vámi nastavený režim probouzení světlem je uložený ve svítidle a bude fungovat i bez Wi-Fi. Nočního výpadek elektřiny a internetového připojení tedy pro vaše plnospektrální osvětlení není žádnou překážkou. Tak to pojďte vyzkoušet, na našem e-shopu najdete mnoho svítidelřady Ledvance Sun@Home, stačí si jen vybrat. Třeba svítidlo Moonlight vám bude skvělým společníkem v ložnicích i dětských pokojíčcích.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Zkuste navštívit přímo stránky výrobce Ledvance, kde najdete spoustu rad a tipů k používání produktů Sun@Home a aplikace LEDVANCE SMART+ Wifi.
Anebo se nám ozvěte, rádi vám poradíme😊Na naší zákaznické podpoře jsme vám k dispozici každý den od 8:00 do 20:00.

Autor tohoto článku:

Filip Ruml

světelný technik a odborník na zdravé osvětlení

Filip se věnuje zdravému interiérovému osvětlení již 7 let. Dělal nespočet návrhů a projektů osvětlení, vyzná se v technických záležitostech svítidel a dokáže hodiny povídat o tom, jak působí světlo na cirkadiánní rytmus, spánek a všeobecně zdraví. Pokud chcete poradit ohledně zdravého osvětlení, nebo máte technický dotaz, zeptejte se Filipa!

Pokud sdílíte naše nadšení pro zdravé osvětlení,
sjednejte si s námi úvodní schůzku zdarma.

Sejít se